Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.07 vteřin. 
Stravovací zvyklosti a životní styl ve vietnamské komunitě v ČR v porovnání s populací Vietnamu a rodilými Čechy
Pham, Khanh Ha ; Hubáček, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pejšová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na stravovací návyky i životní styl Vietnamců a Čechů, věnuje se rovněž problematice stravování Vietnamců, kteří se přestěhovali do České republiky. Cílem práce je zjistit a analyzovat případné rozdíly ve stravování mezi těmi 3 skupinami. Teoretický podklad práce je založen na dosavadních znalostech o významu jednotlivých živin a potravinových komodit na lidské zdraví, o jednotlivých chronických metabolických onemocněních a dietních opatřeních k jejich prevenci i léčbě. Popisuje také některé stravovací zvyklosti dvou národů pohledem do charakteristik jejich národních kuchyní. Praktická část poté analyzuje a porovnává data nasbíraná formou dotazníkového šetření o stravovacích návycích 280 lidí zmíněných skupin. Výsledky ohledně frekvence konzumace jídel, preferencí ve stravě, životního stylu atd. jsou pak předkládány tabulárně i graficky. Výsledky ukazují, že největší rozdíly ve stravování mezi českými a vietnamskými respondenty bývají v konzumaci mléčných výrobků a příloh. Menší rozdíly lze pozorovat v trendu konzumace alkoholu, ryb, pohybové aktivity, počtu teplých jídel a největších jídel za den. Vietnamci přestože častěji konzumují zeleninu a ovoce, jejich konečný příjem těchto potravin je vyšší než u Čechů jen nepatrně. Vietnamští migranti jsou v mnoha ohledech...
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Nguyenová, Dieu Linh ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení kvality v daném podniku.
Podnikatelský plán asijské restaurace
Ta, Binh Giang ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Tématem diplomové práce je "Podnikatelský plán asijské restaurace". Založit prosperující a fungující restauraci v dnešním prostředí není úplně jednoduché. Vedle požadavků na vysoký kapitál, splnění legislativních, hygienických a dalších podmínek, se začínající podnikatel musí vypořádat s problémem vhodné a účelné komunikace, definováním vize, cílů a především strategie restaurace v dlouhodobějším horizontu, až po efektivní organizaci personálu a každodenní řešení nastalých problémů -- odchylek od očekávaného stavu. Úspěšná restaurace znamená skloubení všech těchto a dále v této práci rozvinutých faktorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.